Nakon uspješno uvedene međunarodne norme za sustav upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015, krenuli smo u proces usklađivanja i dobivanja još jedne međunarodno priznate norme, ključne u zaštiti informacija i imovine procesno usmjerenih tvrtki, ISO 27001.

Projekt uvođenja ISO 27001 uspješno je okončan krajem listopada, te se danas možemo pohvaliti kako smo vlasnici certifikata ISO 27001: 2013 kojim potvrđujemo našu kontinuiranu usmjerenost ka poslovnoj izvrsnosti u zaštiti, prije svega informacija kojima tvrtka raspolaže, a potom i u zaštiti imovine tvrtke.

Uvođenje ove norme potvrda je i našim korisnicima kako su njihove poslovne informacije kojima raspolažemo, s Enelom sigurne.

 

 

 

 

Dragi korisnici,

I ove jeseni želimo vas pozvati na stručno savjetovanje za računovodstvene djelatnike Centara za socijalnu skrb i Domova za starije i nemoćne osobe i ostalih ustanova socijalne skrbi, koje će se održati u Hotelu Olympija Vodice 
Savjetovanje će se održati u sljedećim terminima:

• 13. – 15.11.2019. – Seminar za računovodstvene djelatnike Centara za socijalnu skrb (0,1)
• 20. – 22.11.2019. – Seminar za računovodstvene djelatnike Domova i ustanova socijalne skrbi (šifre 2,3,4 i 5)

Veselimo se Vašem odazivu i ponovnom susretu u Vodicama! 

Početkom ljeta 2019. uspješno smo završili prvu  fazu jednogodišnjeg projekta uvođenja  međunarodno priznatih normi za sustav upravljanja kvalitetom ISO, te je Enel Split postao ponosni vlasnik certifikata ISO 9001:2015.

Uspješnim uvođenjem norme potvrdili smo svoju dugogodišnju usmjerenost na kvalitetu, kako poslovnih procesa unutar tvrtke, tako i poslovnih procesa prema našim klijentima.

I u budućnosti ćemo kao tvrtka i dalje voditi brigu o zadovoljstvu naših korisnika i kvaliteti poslovnih procesa, ali i stalno ulagati u nova rješenja i unapređenje cjelokupnog poslovanja.

 

Dragi korisnici,

Ovog smo proljeća pozivamo Vas na stručno savjetovanje za računovodstvene djelatnike Centara za socijalnu skrb i Domova za starije i nemoćne osobe i ostalih ustanova socijalne skrbi, koje će se održati u Hotelu Horizont (4*) u Bašoj Vodi.
Savjetovanje će se održati u sljedećim terminima:

  • 15. – 17.05.2019. – Seminar za računovodstvene djelatnike Centara za socijalnu skrb (0,1)
  • 22. – 24.05.2019. – Seminar za računovodstvene djelatnike Domova i ustanova socijalne skrbi (šifre 2,3,4 i 5)

Veselimo se Vašem odazivu i ponovnom susretu u Baškoj Vodi!

Dragi naši korisnici,
I ove jeseni pozivamo Vas na tradicionalno stručno savjetovanje za računovodstvene djelatnike Centara za socijalnu skrb i Domova za starije i nemoćne osobe i ostalih ustanova socijalne skrbi.
Savjetovanje će se održati u studenom 2018. u Hotelu Ilirija u Biogradu n/m u sljedećim terminima:

  • 14.11. – 16.11.2018. – Seminar za računovodstvene djelatnike Centara za socijalnu skrb (0,1)
  • 21.11. – 23.11.2018. – Seminar za računovodstvene djelatnike Domova i ustanova socijalne skrbi (šifre 2,3,4 i 5)

Veselimo se Vašem odazivu i ponovnom susretu!

Zaštita osobnih podataka osnovni je zadatak GDPR-a; Uredbe o zaštiti osobnih podataka koja stupa na snagu 25.05.2018.

U osobne podatke spadaju gotovo svi podaci o nekoj privatnoj osobi, počevši od imena i prezimena, adrese, e-mail adrese, telefonskog broja, fotografije, OIB-a, pa sve do podataka o računima u banci, podacima o plaći, obrazovanju i sl. Dakle, osobni podaci su svi oni podaci koji se odnose na pojedinca čiji se identitet može utvrditi.

Stoga je svaka tvrtka i organizacija koja na bilo koji način prikuplja gore navedene podatke obveznik provedbe Uredbe o zaštiti osobnih podataka.

Usklađenost s ovom uredbom za svaku je organizaciju multidisciplinarna. To znači da je procjeni i provedbi usklađenja sa regulativom, potrebno pristupiti kako sa pravnog aspekta, s aspekta poslovnih procesa, ali i s aspekta osiguranja odgovarajućih tehničkih (informatičkih) rješenja.

Ukoliko niste sigurni kako se uskladiti sa nadolazećom GDPR uredbom, koje sve obaveze uredbe morate ispuniti, te kako da i ostanete usklađeni, Enel  je razvio  Enel GDPR aplikaciju.

Više informacija potražite na https://www.enel.hr/enel_gdpr_aplikacija/ 

Dragi naši korisnici,
I ovog proljeća pozivamo Vas na tradicionalno stručno savjetovanje za računovodstvene djelatnike Centara za socijalnu skrb i Domova za starije i nemoćne osobe i ostalih ustanova socijalne skrbi.
Savjetovanje će se održati u travnju 2018. u Romana Beach Resort u Makarskoj, u sljedećim terminima:
• 11.04. – 13.04.2018. – Seminar za računovodstvene djelatnike Centara za socijalnu skrb (0,1)
• 18.04. – 20.04.2018. – Seminar za računovodstvene djelatnike Domova i ustanova socijalne skrbi (šifre 2,3,4 i 5)


Veselimo se Vašem odazivu i ponovnom susretu!


Za sva pitanja stojimo na raspolaganju

Enel Split d.o.o. je, u sklopu projekta ‘Suvremena tvornica namještaja – ICT od skice do finalnog proizvoda’   za koji su, tvrtki Naprijed Sinj d.o.o., odobrena sredstva iz  Europskog fonda za regionalni razvoj, implementirao svoje programsko rješenje za upravljanje cjelokupnim poslovanjem malih, srednjih i velikih trgovačkih, uslužnih i proizvodnih poduzeća – Sustav ERP ®.

Implementacijom jedinstvenog informacijskog sustava objedinjeni su svi poslovni procesi tvrtke, a Enelov Sustav ERP ® pružit će Naprijedu, u svakom trenutku, uvid u sve informacije koje su ključne za kvalitetno poslovno odlučivanje i planiranje resursa kako bi se tvrtka brže odazvala izazovima tržišta i osigurat će potpunu pokrivenost svih relevantnih poslovnih procesa financija i računovodstva te primjenu najbolje poslovne prakse koja je rezultat  Enelovog dugogodišnjeg iskustva i aktivnog rada sa korisnicima.

Naš Sustav ERP ®  je, u konačnici, naprijedio upravljanje poslovnim procesima tvrtke Naprijed Sinj d.o.o., što je i bio jedan od glavnih ciljeva ovog projekta.

Bilo nam je zadovoljstvo biti dijelom ovog projekta o kojemu više možete pročitati u članku Dalmatinskog portala

U suradnji sa našim partnerima iz Microsofta, područnu riznicu Ministarstva socijalne politike i mladih (ProFI) prebacili smo na MS Azure.

Time se Ministarstvo socijalne politike i mladih odlučilo slijediti najnovije trendove u softverskoj industriji – korištenje (SaaS) softvera kao usluge.

Kada se govori o korištenju informatičke infrastrukture u oblaku resursi će se unajmljivati prema stvarnoj potrebi.

Detaljnije možete pogledati u članku:

http://www.ictbusiness.info/poslovna-rjesenja/ministarstvo-socijalne-politike-i-mladih-pokrenulo-prvu-podrucnu-riznicu-u-oblaku

Dugogodišnje iskustvo poslovanja u segmentu javnog zdravstva oplemenili smo integracijom poslovnog informacijskog rješenja Sustav ERP ® i Sustav Ambulanta tvrtke Enel Split s Bolničkim informacijskim sustavom ® tvrtke Ericsson Nikola Tesla d.d.  u specijalnoj bolnici Biokovka u Makarskoj.

Integrirano rješenje dvaju softvera i modul e-BOLNICA povezana su na način da razmjenjuju podatke o pacijentima i obavljenim uslugama, omogućuju sistematizirano prikupljanje specifičnih operativnih podataka javnozdravstvenog sustava te se unaprjeđuje kvalitete istih s povećanom razinom vjerodostojnosti svih relevantnih informacija.

Integracija svih poslovnih procesa zdravstvene ustanove i centralizacija podataka o pacijentu, omogućava poboljšanje rada zdravstvenog osoblja, jednostavnije praćenje stanja pacijenata te efikasniju razmjenu podataka na svim razinama zdravstvene ustanove.

Ovaj sveobuhvatni informacijski sustav jedinstveno je ICT rješenje za sve vrste bolničkog poslovanja u Republici Hrvatskoj te njegova modularna i fleksibilna arhitektura omogućava primjenu neovisno o veličini i specijalizaciji medicinske ustanove, od poliklinika do kliničkih bolničkih centara.

Uvođenje informacijskih sustava u poslovanju bolnica više ne predstavlja dodatnu vrijednost, već nezaobilaznu potrebu u kojoj ovisi cjelokupno poslovanje zdravstvene ustanove.