Usluge

Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu i brojnim uspješno izvedenim projektima, Enel se profilirao kao sistemska kuća koja je sposobna obaviti najsloženije zadatke metodom «ključ u ruke».  Svojim korisnicima nudimo ugovorno ili preventivno održavanje, prilagođeno individualnim poslovnim potrebama, koje može uključivati:

  • Projektiranje i osiguravanje potrebne informatičke infrastrukture
  • Praćenje potrebe rezervnih dijelova za održavanjem informatičkog sustava
  • Pravovremeno upozoravanje korisnika za izmjenom dotrajalih i nepouzdanih dijelova
  • Instalacije poslužitelja
  • Održavanje funkcionalnosti poslužitelja
  • Instalacije radnih stanica
  • Održavanje funkcionalnosti radnih stanica
  • Izrada i održavanje tehničke dokumentacije koja opisuje informatički sustav korisnika
  • Izlazak na lokaciju korisnika  po prijavi kvara u definiranom vremenskom odzivu
  • Otklanjanje kvara na lokaciji korisnika (ukoliko je to moguće) ili izvršavanje demontaže i otklanjanje kvara na lokaciji servisa te vraćanje opreme na lokaciju korisnika, ispravno spajanje i puštanje u rad
  • Preventivno temeljito čišćenje opreme – na godišnjoj razini (ispuhivanje prašine iz kućišta, sa hladila jedinice za napajanje, ventilatora za CPU, čišćenje glave FDD-a, CD uređaja, čišćenje zaslona monitora, čišćenje valjaka i unutrašnjosti  pisača te pregled tonera i tinte)
  • Izrada procedure za pohranu sigurnosnih kopija podataka (“backup”) važnih i neophodnih za korisnikovo poslovanje
  • Preventivni pregled informatičkog sustava –učestalost pregleda definirana je Ugovorom prema korisniku
  • Savjeti za instaliranje potrebne “service pack-ove” i “zakrpe” na poslužitelje i radne stanice
  • Savjetovanje korisnika u svrhu postizanja veće stabilnosti i sigurnosti informatičkog sustava
  • Držanje korisničkih podataka u strogoj tajnosti i diskreciji
  • Pružanje telefonske podrške

Probleme u radu sustava, korisnici mogu prijaviti putem dežurnog telefona, e-maila ili helpdeska.

Skip to content